Comarch OPT!MA to program stworzony z myślą o rynku małych i średnich firm działających w różnych branżach. Zawiera kilkanaście zintegrowanych (pracujących na jednej bazie danych) aplikacji-modułów obsługujących różne obszary działalności przedsiębiorstwa.

Comarch OPT!MA znajduje wykorzystanie:
– w małych firmach, potrzebujących obsłużyć podstawową działalność, tj. fakturowanie, prowadzenie książki przychodów i rozchodów, rozliczenie z urzędami (Pakiety linii START dla małych firm),
– obsługuje zaawansowane procesy biznesowe średnich przedsiębiorstw.
To potrzeba klienta decyduje o tym, jakie funkcjonalności programu będzie wykorzystywał w swojej pracy. W każdym momencie możliwe jest rozszerzenie instalacji o kolejne aplikacje. Dodatkowym atutem jest możliwość pracy na programie wynajmowanym od producenta w ramach usługi Comarch iOPT!MA24. Użytkownik otrzymuje dostęp do wybranych funkcjonalności przez Internet, a program i dane są przechowywane w nowoczesnym i w pełni zabezpieczonym Centrum Danych Comarch.
Comarch OPT!MA usprawnia działanie firmy w kluczowych dla jej poprawnego funkcjonowania i rozwoju obszarach: Handel i usługi, Zarządzanie, Księgowość, rozliczenia i kadry. Program posiada także bogaty zestaw narzędzi dedykowanych dla biur rachunkowych.

INSOFT sp. z o.o. produkuje oprogramowanie systemów sprzedaży i obsługi klienta.

Dzięki programowi PC-Market 7:

– Szybko znajdziesz najlepiej i najgorzej sprzedające się towary
– Prześledzisz dokładną historię towaru – od wprowadzenia na magazyn do sprzedania ostatniej sztuki
– Sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahentami – ile masz niezapłaconych faktur, ile nieodebranych pieniędzy
– Podglądniesz ile sklep „zarobił” – program poda, jaką kwotę marży zrealizował sklep na sprzedanych towarach
– Sprawdzisz bieżący stan kasy – w każdej chwili dowiesz się ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetce kasjera
– Sporządzisz zamówienie bez chodzenia między półkami – wystarczy tylko podać ilość dni na ile ma wystarczyć zapas, a program sam wybierze te towary, które należy zamówić u dostawcy.

Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.

Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.

Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.

Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.

Podstawowym produktem Microsoftu są systemy operacyjne dla serwerów i komputerów osobistych o nazwie Windows.

Najnowszymi produktami Microsoftu są:
– system operacyjny Windows 10
– system operacyjny dla serwerów Windows Server 2012
– pakiet biurowy Microsoft Office 2013 oraz Office 365

Chcesz uzyskać więcej informacji ?
Zadzwoń do nas

+48 81 888-53-01